مهرداد کشاورز

مشخصات

استاد مهرداد کشاورز

دروس آموزشی:

مدرس ریاضی متوسطه دوم

شبکه های اجتماعی

سایت و اپلیکیشن آموزش ملی www.amoozeshmelli.com

استاد مهرداد کشاورز

مدرس ریاضیات متوسطه دوم:

(آموزش ریاضی تجربی دهم،آموزش ریاضی تجربی یازدهم،آموزش ریاضی تجربی دوازدهم،آموزش ریاضی تجربی کنکور،آموزش ریاضی انسانی دهم،آموزش ریاضی انسانی یازدهم،آموزش ریاضی انسانی دوازدهم،آموزش ریاضی انسانی کنکور،آموزش ریاضی دهم،آموزش حسابان یک،آموزش حسابان ۲)

تحصیلات: کارشناسی مهندسی مکانیک ، کارشناسی ارشد هوافضا

سابقه تدریس: ۱۲ سال

مولف: ۸ عنوان کتاب کمک آموزشی

(انتشارات:قلم چی، کلک معلم،بیست،نیمکت سبز)

رتبه های برتر: علیرضا بیرانوند(رتبه ۴۱ تجربی)،غزل نعمتی(رتبه ۵۷ تجربی)،پدرام قیاسوند( رتبه ۸۹ تجربی)،کیانا طاهری (رتبه ۹۲ تجربی) ، مرضیه حسینی  (رتبه ۲۰۳ تجربی) ، فاطمه طاهرخانی ( رتبه ۳۰۲ تجربی)   ، احمد نصیری ( رتبه ۳۴۹ تجربی) ، فاطمه رستمی (رتبه ۴۰۷ تجربی) و غیره …..

مدرس مدارس : سمپاد، انرژی اتمی ،علوم و هدف در تهران

مدرس پروازی شهرهای: شیراز(نسل قلم) ،اهواز (گزینه ۲) ،لاهیجان (علامه حلی)،اصفهان (اساتید شایسته)

سبک تدریس : استاد کشاورز اصولا بر این باورند که دانش آموزان ما اصلی ترین مشکلشان در مواجه شدن با سوالات این است که شاه کلید حل سوال را نمی توانند پیدا کنند و یا به عبارتی بهتر نمی دانند که چگونه باید سوال را رمز گشایی کنند،بر همین اساس استاد کشاورز در تدریس خود چند گام کلیدی را به صورت کلی رعایت می کنند که این گام ها عبارتند از:

گام اول)تدریس مفاهیم اولیه: در این قدم در ابتدای کار این موضوع با دانش آموزان مطرح می شود که قرار است در این قسمت چه چیزی را بیاموزند. به عبارت دیگر دانش آموزان متوجه می شوند که در ابتدا کجای کار هستند و قرار است به کجا برسند.

سپس طرح بحث آغاز می شود و استاد کشاور قدم به قدم و با زبانی شیوا و با گفتاری بسیار آسان مطلب را برای دانش آموز کاملا باز می کند تا دانش آموز با مطلب آشنا شود.

گام دوم)دسته بندی سوالات:استاد کشاور اعتقاد دارد که تیپ بندی کردن سوالات به شدت در یادگیری دانش آموزان تاثیر گذار است. در واقع این مرحله پس از یادگیری مفاهیم اولیه باعث می شود که ذهن دانش آموز مهندسی شود و یک نظم خاص پیدا کند

گام سوم)حل سوالات زیاد: استاد کشاورز اعتقاد دارند که پس از آموزش مفاهیم اولیه و طبقه بندی کردن سوالات باید به تعداد زیادی برای دانش آموز سوال حل شود،زیرا استاد کشاورز اعتقاد دارند که حل تعداد زیاد سوال توسط استاد از مهمترین مراحل یادگیری درس ریاضیات است.

برای دیدن نمونه فیلم های استاد کشاورز می توانید با توجه به پایه تحصیلی خود وارد لینک های زیر بشوید:

آموزش ریاضی دهم تجربی

ویدیو های تدریس شده توسط این استاد

ویدیو های تدریس شده
توسط این استاد