فیلم و جزوه طول سال زبان انگلیسی آموزش حروف الفبا – پایه هفتم

جزوه

جزوه زبان انگلیسی هفتم آموزش حروف الفبا (3 صفحه)دانلود

فیلم و جزوه طول سال زبان انگلیسی هفتم آموزش حروف الفبا – قسمت اول

چرا باید زبان انگلیسی یاد بگیریم؟

 

 

 

 

زبان انگلیسی توسط حدود 360 میلیون نفر در سراسر جهان صحبت می‌شود و در بیش از 118 کشور تدریس می‌شود که آن را به یک زبان فوق‌العاده مفید برای یادگیری تبدیل می‌کند.

در برخی از کشورها، زبان انگلیسی آنقدر بخش اصلی مدرسه شده است که اکثر دانش آموزان که از مدرسه فارغ التحصیل می شوند , توانایی صحبت کردن، خواندن و نوشتن انگلیسی تقریباً کاملاً مانند زبان مادری خود را دارند.

این کشورها می دانند که تسلط بر زبان انگلیسی یک مهارت ضروری برای موفقیت در زندگی است. افراد با توانایی های خوب زبان انگلیسی از فرصت های متعددی برخوردار هستند که غیر انگلیسی زبان ها از آن برخوردار نیستند. انگلیسی درهای موفقیت را باز می کند.

اهمیت زبان انگلیسی به عنوان زبان ارتباطی، تحصیلی و تجاری دلایل تاریخی، فرهنگی و عملی متعددی دارد. تسلط قوی به زبان انگلیسی یکی از بزرگترین مزایایی است که یک فرد می تواند به آن دست یابد و از دنیای امروز بهره مند شود. زبان انگلیسی به زبان جهانی تبدیل شده است، زبانی که مردم از نقاط مختلف جهان برای برقراری ارتباط با یکدیگر از آن استفاده می کنند.

یادگیری زبان انگلیسی به شما این امکان را می‌دهد که با مردم از سراسر جهان به طور موثر ارتباط برقرار کنید، سفر را بسیار آسان‌تر می‌کند و به شما کمک می‌کند تا در مورد فرهنگ‌های مختلف بیشتر بدانید.

آیا یادگیری زبان انگلیسی برای شما پایه هفتمی ها هم نیاز است؟

 

 

 

همانطوریکه در مقاله قبلی از مزایای یادگیری زبان انگلیسی یاد نمودیم, انگلیسی در های موفقیت را باز میکند.

زبان انگلیسی به‌عنوان یک زبان بین‌المللی، نقش مهمی در ارتباطات جهانی، دسترسی به اطلاعات و فرصت‌های شغلی ایفا می‌کند. از این رو، یادگیری آن در سنین پایین می‌تواند تأثیر مثبتی بر آینده تحصیلی و شغلی شما داشته باشد.

شما دانش آموز های پایه هفتمی که تازه وارد یک دوره جدید آموزشی شده اید و تازه با زبان انگلیسی در مدرسه آشنا میشوید, سعی کنید این فرصت و زمان از دست تان هدر نرود. یاد گیری زبان اگر از سنین پایین شروع شود حتما نتیجه بهتری دریافت خواهید کرد . چون در این سن زمان و انرژی کافی برای یادگیری یک زبان خارجی میداشته باشید. و اگر در راستای یادگیری زبان انگلیسی به یک مرجع آموزشی خوب مراجعه کنید , به طور منظم و دقیق کلاس های آموزشی را تعقیب نموده و همیشه با خود تمرین نمایید , شک نداشته باشید که به مدت زمان مناسب میتوانید زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

 

ورود به سایت و اپلیکیشن اصلی اموزش ملی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *