شهریار ابوریحان

مشخصات

استاد شهریار ابوریحان

دروس آموزشی:

شیمی متوسطه دوم

شبکه های اجتماعی

ایمیل: example@gmail.com
شماره تماس: 09121234567
واتساپ:
اینستاگرام:Abooreyhan.shimi

دکتر شهریار ابوریحان

آموزش شیمی متوسطه دوم(آموزش شیمی دهم تجربی،آموزش شیمی دهم ریاضی،آموزش شیمی یازدهم تجربی،آموزش شیمی یازدهم ریاضی،آموزش شیمی دوازدهم تجربی،آموزش شیمی دوازدهم ریاضی،آموزش شیمی کنکور تجربی، آموزش شیمی کنکور ریاضی)

نفر دوم المپیاد شیمی جهان

فارغ التحصیل پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران

سابقه تدریس : ۱۴ سال

تالیفات: بیش از ۱۲ عنوان تالیف برای انتشارات (نوبل،نشر آزمون ، کلک معلم ،بیست ، نیمکت سبز و …)

رتبه های برتر: علیرضا بیرانوند(رتبه ۴۱ تجربی)،غزل نعمتی(رتبه ۵۷ تجرب)،پدرام قیاسوند( رتبه ۸۹ تجربی)،کیانا طاهری (رتبه ۹۲ تجربی)  ،مرضیه حسینی  (رتبه ۲۰۳ تجربی)،فاطمه طاهرخانی(رتبه ۳۰۲ تجربی)،احمد نصیری ( رتبه ۳۴۹ تجربی)،فاطمه رستمی (رتبه ۴۰۷ تجربی) و غیره …..

سبک تدریس: سبک تدریس دکتر ابوریحان بسیار منحصر به فرد است و به جرات می توان گفت که دکتر ابوریحان مفهومی ترین استاد شیمی کشور هستند،البته طبیعی هم هست،از یک المپیادی دقیقا همین انتظار هم می رود که عمق مطلب را برای دانش آموز بشکافد و دانش آموز را به صورت مفهومی با مطالب آشنا کند،مخصوصا در درسی به نام شیمی که خط به خط آن نکته است و خط به خط آن پتانسیل تست شدن در کنکور را دارند.

سبک تدریس دکتر ابوریحان بدین شکل است که قبل از ورود به هر مطلبی اول پیش نیاز های آن مطلب را کامل می گوید و فرض را بر این می گذارد که دانش آموز هیچ چیز نمی داند و بر همین اساس خودش از ابتدا شروع به ساختن پایه دانش آموز می کند و گام به گام با دانش آموز جلو می آید تا جایی که دانش آموز واقعا اندازه یک المپیادی مطلب یاد می گیرد.

نکته بسیار جالب این است که هر ساله تعداد بسیار زیادی از معلمان و اساتید پکیج های آموزشی دکتر ابوریحان را خریداری می کنند و از محتوای آموزشی دکتر ابوریحان برای تدریس در کلاس هایشان استفاده می کنند.

برای تماشای قسمت های رایگان فیلم های آموزشی دکتر ابوریحان می توانید با توجه به پایه تحصیلی خود به هر یک از لینک های زیر مراجعه کنید:

آموزش شیمی دوازدهم رشته ریاضی

آموزش شیمی دوازدهم رشته تجربی

آموزش شیمی یازدهم رشته ریاضی

آموزش شیمی یازدهم رشته تجربی

آموزش شیمی دوهم رشته ریاضی

آموزش شیمی دهم رشته تجربی

جمع بندی شیمی کنکور ریاضی

جمع بندی شیمی کنکور تجربی

ویدیو های تدریس شده توسط این استاد

ویدیو های تدریس شده
توسط این استاد